Центральний державний архів вищих органів влади та управління України

Описи

Номер фонду38
Назва фондуУправління підсобними підприємствами Донецького державного кам'яновугільного тресту ( УПП Донвугілля), м. Харків
Початок1923
Кінець1930
Обсяг730

Перейменування фонду


1922 1923 Відділ підсобних підприємств Управління Державної кам'яно-вугільної промисловості Донбасу (ВПП УДКП), м. Бахмут
1923 1923 Управління підсобними підприємствами Державної кам'яно-вугільної промисловості Донбасу (УПП ДОНВУГІЛЛЯ)
1923 1930 Управління підсобними підприємствами Донецького державного кам'яновугільного тресту (УПП ДОНВУГІЛЛЯ) м. Харків



Зміст фонду


Початок Кінець Опис
1923 1924 1 опис Документи Управління кам'яновугільної промисловості про порядок виробництва роботи, виконання виробничих завдань, порядок та технічні умови відпуску та відвантажень палива, проведення інвентаризації, грошові розрахунки, реалізацію продукції, підвищення кваліфікації та про оплату праці (положення, накази, обіжники, розпорядження, інструкції). Доповіді та звіти заводів про їх роботу. Листування з ними з питань виконання виробничих завдань. Штатний розклад.
1923 1930 2 опис 1927-1930 Секретаріат. 1925-1928 Плановий відділ. 1928-1930 Планово-економічний відділ. 1925-1927 Технічний відділ. 1927-1930 Виробничо-технічний відділ. 1924-1930 Відділ капітальних робіт. 1925-1930 Комерційно-фінансовий відділ. 1925-1929 Відділ постачання. 1928-1929 Іноземний відділ. 1929-1930 Конструкторський відділ. Відділ праці. 1923-1930 Бухгалтерія.
1926 1930 3 опис Енергетичне бюро. Відділ постачання.
1924 1927 4 опис Документи Вищої Ради народного господарства СРСР, Ради праці та Оборони УРСР про порядок визначення вартості націоналізованих підприємств, з питань підвищення продуктивності праці підприємствах, обліку спеціалістів, порядок витрат коштів, відпущених на утримання суспільних закладів та організацій (постанови, накази, інструкції, обіжники та розпорядження). Відомості та списки осіб, котрі потребують відстрочки від призову до Червоної Армії, та листування з цих питань.