Супровідний лист до рапорта Олександра Андерса. 31 січня 1900 р.
Повідомлення Управляючого київського удільного округу про належність посади межовика 2-го розряду до державної служби. 14 лютого 1900 р.
Формулярний список про службу Олександра Фердинандовича Андерса.
Екзаменаційний листок Олександра Андерса з російської мови. 29 лютого 1900 р.
Екзаменаційний листок Олександра Андерса з російської мови. 29 лютого 1900 р.
Копія паспортної книжки Федора Фердинандовича Андерса. Увійшов в історію як творець першого в Російській імперії дирижабля м'якої конструкції. 17 вересня 1912 р.
Прохання землеміра київського міщанина Федора Фердинандовича Андерса про прийняття на роботу. 13 квітня 1916 р.
Посвідчення техніка по складанню кошторису. 14 квітня 1916 р.
Прохання розглянути винахід “гідро-аеро-мобіля”. 17 червня 1916 р.
Прохання розглянути винахід “гідро-аеро-мобіля”. 17 червня 1916 р.
Метричний запис про народження Ігоря Івановича Сікорського, у майбутньому відомого українського авіаконструктора.
Метричний запис про шлюб Ігоря Івановича Сікорського з Ольгою Синькевич.
Метричний запис про народження Олександра Меркурійовича Пилькевича, у майбутньому відомого українського військового діяча, на початку 1917 року – командир 2-го авіаційного дивізіону.
Метричний запис про народження Дмитра Павловича Григоровича, у майбутньому відомого українського авіаконструктора, творця першого в Російській імперії гідроплану.
Страховий поліс, виписаний на ім’я Федора Федоровича Терещенка, на його аероплан «Біс №1». 28 червня 1911 р.
Страховий поліс, виписаний на ім’я Федора Федоровича Терещенка, на його аероплан «Біс №1». 28 червня 1911 р.
Охоронне свідоцтво, видане Міністерством торгівлі і промисловості Федору Терещенку, про видачу привілегії (патента на винахід) на намет-ангар для аеропланів. 1 червня 1913 р.
Охоронне свідоцтво, видане Міністерством торгівлі і промисловості Федору Терещенку, про видачу привілегії (патента на винахід) на намет-ангар для аеропланів. 1 червня 1913 р.
Опис аеропланного крила зі змінною кривизною поверхні, винайденого майстернею Федора Федоровича Терещенка. 19 березня 1916 р.
Опис аеропланного крила зі змінною кривизною поверхні, винайденого майстернею Федора Федоровича Терещенка. 19 березня 1916 р.
Опис аеропланного крила зі змінною кривизною поверхні, винайденого майстернею Федора Федоровича Терещенка. 19 березня 1916 р.
Контракт з Федором Терещенком на виготовлення і поставку Повітроплавній частині Головного управління Генерального штабу двох двомісних аеропланів покращеної системи «Моран-Сольньє» та двох причепів для їх транспортування. 31 грудня 1913 р.
Контракт з Федором Терещенком на виготовлення і поставку Повітроплавній частині Головного управління Генерального штабу двох двомісних аеропланів покращеної системи «Моран-Сольньє» та двох причепів для їх транспортування. 31 грудня 1913 р.
Ескізи моноплану №1 системи Ф.Ф. Терещенка. Київ, 1909 р.
Ескізи моноплану №1 системи Ф.Ф. Терещенка. Київ, 1909 р.
Опис аеродрому, що належав Федору Федоровичу Терещенку в маєтку Червоний Волинської губ.
Опис аеродрому, що належав Федору Федоровичу Терещенку в маєтку Червоний Волинської губ.
Моноплан №1 системи Ф.Ф. Терещенка. 1909 р.
Моноплан №1 системи Ф.Ф. Терещенка. 1909 р.
Фотокартка польоту аероплану фірми «Аviata» з дарчим написом М. Сципіо дель Кампо «Молодому пилоту Ф.Ф. Терещенко на добрую память. Киев, 23,5,1911».
Фотокартка родини Терещенків: В.В. Муравйов-Апостол-Коробїн, Федір Терещенко, Надія Терещенко, Олександр Терещенко, Н.В. Терещенко, Наталя Терещенко. 24 серпня 1908 р.
Фотокартка Федора Федоровича Терещенка з дарчим підписом: «Дорогой моей Маме от горячо любящего ее сына. Дорик. Петроград, 24/VIII.1915 г.».
Листівка із фотокарткою аероплана Ф.Ф. Терещенка, що був розміщений в домі Терещенків. 3 січня 1910 р.
Листівка із фотокарткою аероплана Ф.Ф. Терещенка, що був розміщений в домі Терещенків. 3 січня 1910 р.