Звернення громадян

Згідно зі статтею 3 Закону України «Про звернення громадян» під зверненнями громадян розуміються викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб.

Законодавство України в сфері задоволення звернень громадян

Звернення може бути усним чи письмовим

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Телефон «гарячої лінії» ЦДАВО України

+38 044 275 36 66

Відповідальна особа – Мірчук Тетяна Володимирівна

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Адреса електронної пошти ЦДАВО України, на яку можуть бути надіслані звернення громадян tsdavo@arch.gov.ua

Графік особистого прийому громадян керівництвом ЦДАВО України
на 2022 р., затверджений наказом ЦДАВО України від 04.01.2022 № 1

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та часи прийому Номер телефону для запису
ЛЕВЧЕНКО
Лариса
Леонідівна
директорщовівторка
з 10-00 до 12-00
+38 044 275 36 66
САВЛУК
Світлана
Анатоліївна
заступник директоращосереди
з 10-00 до 12-00
+38 044 275 36 66
БАБЕНКО
Олег
Олександрович
заступник директора –
головний зберігач фондів
щочетверга
з 10-00 до 12-00
+38 044 275 36 66

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.